Temat: etyka mediów

Dział: PRASA

Dodano: Październik 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Gazeta Polska Codziennie” opublikowała tekst sponsorowany o ustawie hazardowej jako własny

W poniedziałek „Gazeta Polska Codziennie” (Forum SA) zamieściła na stronach gospodarczych tekst o nowej ustawie hazardowej, za który zapłacił Totalizator Sportowy. Ten sam materiał w „Pulsie Biznesu” (Bonnier Business Polska) został oznaczony jako reklama. Redakcja „GPC” tłumaczy się pomyłką.

Materiały w sprawie zmiany ustawy hazardowej w „GPC” i „PB” różniły się tylko tytułami, śródtytułami i infografikami. Oprócz tego w „GPC” znalazł się on na stronach gospodarczych dziennika, a w „PB” na stronie oznaczonej w paginie jako reklama. W obu przypadkach był to materiał zlecony przez Totalizator Sportowy, który popiera zmiany prawa w zakresie dopuszczenia hazardu w internecie. Wypunktowano w nim zalety nowelizacji prawa w tym zakresie.
Jak to się stało, że materiał opłacony przez klienta w całości zamieszczono jako odredakcyjny? - To pomyłka, zwykła pomyłka. Poleciłem już, żeby ją naprawiono - zapewnia „Presserwis” Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GPC”. W wydaniu czwartkowym 27 października br. ma ukazać się wyjaśnienie w tej sprawie.

(JK, 27.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.