Konferencja Brand Innovation, 24-25 listopada 2016, Warszawa
Dynamika rynków, krajowego i zagranicznych, wymusza nowe rozwiązania w planowaniu, produkcji, zarządzaniu wiedzą o konsumentach oraz interakcji z nimi. Aby wyprzedzić konkurencję i zdobyć nowych klientów, musisz reagować szybko i wyróżnić się.
Proponujemy niezawodne narzędzie, dzięki któremu zyskasz trwałą przewagę konkurencyjną, czyli design w jego biznesowym wymiarze. Potencjał strategii rozwoju i ekspansji budowanych w oparciu o design, można z powodzeniem wykorzystać w niemal w każdej branży.
Nie przegap okazji i już dziś zgłoś swój udział w konferencji BRAND INNOVATION 24-25 listopada. Weź udział w wykładach oraz sesjach warsztatowych:
- nauczysz się łączyć kreatywność z myśleniem strategicznym,
- dowiesz się, jak zarządzać informacjami o klientach, aby tworzyć pożądane przez nich produkty,
- odkryjesz design, jako świadomą strategię, dzięki której wzmocnisz rozpoznawalność swojej marki,
- poznasz charakterystykę rynków zagranicznych, dzięki czemu zaplanujesz ekspansję,
- dzięki licznym case studies opanujesz wiedzę o praktycznych narzędziach, które wykorzystasz w swojej pracy.
Wymień poglądy, przyjmij dużą dawkę inspiracji i poznaj profesjonalistów z pasją!
Wśród prelegentów:
- Gunnar Behrens, Dyplomowany inżynier-architekt, Prezes agencji Archimedes Exhibitions GmbH
- Hannes Füting, Projektant i Założyciel, FormFuting
- Kai Gehrmann, Partner Zarządzający, attoma Berlin
- Lukas Golyszny, Współzałożyciel i Partner Zarządzający, Si-Labs
- Manuel Großmann
- Piotr Voelkel, przedsiębiorca, inżynier z wykształcenia, znawca sztuki i promotor polskiego designu, mecenas wielu projektów kulturalnych i edukacyjnych, Współwłaściciel Grupy Kapitałowej Vox - firm z branży wykończenia i aranżacji wnętrz
- Henrik Rieß, Interaction Designer, Dyrektor Kreatywny, UID
Organizator: Puls Biznesu
Kontakt: tel: 22 333 97 77,
e-mail: [email protected],
www: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1023,brand-innovation
(24.10.2016)