Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa TV będzie emitować "Modę na sukces" w porze "Wiadomości" TVP 1

W ramówce Nowej TV, którą Grupa ZPR uruchamia na ósmym multipleksie 9 listopada br., znajdą się m.in. program informacyjny pt. „24 godziny online.pl” (codziennie o 18.30) i amerykańska telenowela „Moda na sukces” (o 19.30).

Program informacyjny „24 godziny online.pl” przygotowuje zespół byłych dziennikarzy Telewizji Polskiej pod kierownictwem Tomasza Syguta – szefa informacji i publicystyki Nowej TV, a do końca ub.r. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w TVP. „24 godziny” poprowadzą pary prezenterów z grona: Beata Tadla, Joanna Dunikowska, Jarosław Kulczycki i Marek Czyż.

Po programie informacyjnym od poniedziałku do piątku o 18.55 będzie emitowany publicystyczny program „Tu i teraz”, w którym rozmowy z gośćmi poprowadzą prezenterzy „24 godzin”. W soboty w tym paśmie znajdzie się audycja Marka Czyża pt. „Proste pytanie”.

Natomiast po newsach i publicystyce, w porze głównego wydania „Wiadomości” TVP 1 (czyli o 19.30), Nowa TV od poniedziałku do piątku będzie emitować amerykańską telenowelę „Moda na sukces”. Przez ponad 20 lat, do grudnia 2014 roku „Modę na sukces” emitował TVP 1. Zdjęcie telenoweli z ramówki wywołało wtedy protesty fanów. Telewizja publiczna stwierdziła jednak, że amerykańska produkcja jest dla niej za droga.

Poza tym w ramówce Nowej TV znajdą się seriale fabularne i paradokumentalne, filmy, a także programy rozrywkowe, w tym „Nowa rewia kabaretowa” z występami zarejestrowanymi w warszawskim Teatrze Capitol (emisja w weekendy o 19.30).

(RUT, 24.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.