Grupa Iberion kończy proces konsolidacji serwisów  |  Ikea wybiera agencję  |  UKE podtrzymuje plany uruchomienia multipleksów radia DAB+  |  Drugi sezon serialu kryminalnego TVP 1 "Profilerka"  |  "Policjanci z sąsiedztwa" w Telewizji WP  |  "Twoje Imperium" z najmniejszym spadkiem sprzedaży  |  Zoom TV kontynuuje program "Kabaretowe przeboje"  |  Wiosenne nowości kanału Antena HD  |  Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z addressable TV  |  Grupa OLX wybiera w przetargu  |  Agencja oLIVE media  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare wprowadza markę  |  Rokmates ma nowe działy i większy zespół  |  NBC i MSNBC wymieniają prezenterów. Odejdzie Lester Holt, Jen Psaki w prime time  |  Trump i Paramount szukają mediatora w sprawie o 20 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Iberion kończy proces konsolidacji serwisów  |  Ikea wybiera agencję  |  UKE podtrzymuje plany uruchomienia multipleksów radia DAB+  |  Drugi sezon serialu kryminalnego TVP 1 "Profilerka"  |  "Policjanci z sąsiedztwa" w Telewizji WP  |  "Twoje Imperium" z najmniejszym spadkiem sprzedaży  |  Zoom TV kontynuuje program "Kabaretowe przeboje"  |  Wiosenne nowości kanału Antena HD  |  Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z addressable TV  |  Grupa OLX wybiera w przetargu  |  Agencja oLIVE media  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare wprowadza markę  |  Rokmates ma nowe działy i większy zespół  |  NBC i MSNBC wymieniają prezenterów. Odejdzie Lester Holt, Jen Psaki w prime time  |  Trump i Paramount szukają mediatora w sprawie o 20 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Iberion kończy proces konsolidacji serwisów  |  Ikea wybiera agencję  |  UKE podtrzymuje plany uruchomienia multipleksów radia DAB+  |  Drugi sezon serialu kryminalnego TVP 1 "Profilerka"  |  "Policjanci z sąsiedztwa" w Telewizji WP  |  "Twoje Imperium" z najmniejszym spadkiem sprzedaży  |  Zoom TV kontynuuje program "Kabaretowe przeboje"  |  Wiosenne nowości kanału Antena HD  |  Co czwarty klient biura reklamy TVN Media korzysta z addressable TV  |  Grupa OLX wybiera w przetargu  |  Agencja oLIVE media  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare wprowadza markę  |  Rokmates ma nowe działy i większy zespół  |  NBC i MSNBC wymieniają prezenterów. Odejdzie Lester Holt, Jen Psaki w prime time  |  Trump i Paramount szukają mediatora w sprawie o 20 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: wydatki na reklamę po trzech kwartałach br. wzrosły o 4,3 proc.

Od stycznia do września br. wydatki reklamowe wyniosły 22 mld zł - oblicza na podstawie danych cennikowych Kantar Media. To o 4,3 proc. więcej, niż w tym okresie ub.r.

Najwięcej na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) w trzech kwartałach br. przeznaczyła firma Aflofarm Farmacja Polska - 1,42 mld zł (wzrost o 9,5 proc.). W tym czasie intensywnie promowała m.in. nową markę odżywek i suplementów diety dla sportowców - Formotivę i tabletki na wątrobę - Proliver (kampania z udziałem Ryszarda Rembiszewskiego).
Kolejnym reklamodawcą pod względem wysokości wydatków jest dystrybutor filmów Kino Świat, który od stycznia do września br. na reklamę wydał 497,8 mln zł (wzrost o 27,8 proc.). O 19,8 proc. więcej na promocję przeznaczył Lidl Polska - 477,6 mln zł.
W zestawieniu najbardziej promowanych firm znalazły się także: Unilever Polska - 377,8 mln zł (wzrost 21,9 proc.) i Orange Polska - 374,6 mln zł (spadek o 12,9 proc.).

reklamodawcy za trzy kwartaly
Create bar charts

(DR, 24.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.