Grey Group i Walk nagrodzone złotem na festiwalu Golden Drum
Grey Group i Walk przywiozą do Polski złote nagrody z konkursu branży kreatywnej Golden Drum w Ljubljanie.
Projekt Grey Group "Kallax Real Timer" dla Ikea Poland otrzymał złoto w kategorii Design (Furnishing & Electronic Equipement).
Także złotem, ale w kategorii Film (Social & Charity) została nagrodzona kampania "Nie chcę być strażakiem!", przygotowana przez agencję Walk dla Fundacji Integracja. Dodatkowo zdobyła ono srebro w kategorii Public Relations (Social responsibility).
Srebrne nagrody dostała też Grey Group: w kategorii Public Relations (Unconventional communication) za kampanię "Życie po śmierci", zrealizowaną dla PCK, oraz w kategorii Press (Automotive) za kampanię "WI-Fi on board" dla Volvo. Srebrem nagrodzono też agencje: Walk With Dawid - w kategorii Design (Visual identities) - za pracę zrealizowaną dla Ceviche Restaurant, i Huta 19 - w kategorii Digital (Banners and off-site advertising) za "Prażubra" dla Kompanii Piwowarskiej.
Siecią reklamową roku została na Golden Drum McCann Worldgroup.
Polskie agencje wysłały na festiwal 81 prac, z czego 12 trafiło na shortlistę. Łącznie na festiwal zgłoszono 1047 prac.
(AMS, 21.10.2016)