„Polityka” zwiększa przewagę nad „Newsweekiem”
W sierpniu br. wśród tygodników społeczno-politycznych sprzedaż poprawił „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Pozostałym tytułom z tego segmentu spadła sprzedaż względem sierpnia 2015 roku.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) wyniosła 119 903 egz. (spadek o 4,21 proc.). Za nią był "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) – 107 498 egz. (spadek o 13,51 proc.).
Wśród tygodników prawicowych najlepiej sprzedaje się „W Sieci” (Fratria) – 72 689 egz. (spadek o 6,58 proc.). Dalej są „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) - 51 478 egz. (spadek o 9,78 proc.) i „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 31 794 egz. (spadek o 21,58 proc.).
Za nimi uplasował się tygodnik "Wprost", który miał największy spadek w segmencie – o 38,44 proc., do 23 438 egz.
„Tygodnik Powszechny” jako jedyny tytuł w segmencie poprawił wynik – o 14,21 proc., do 22 169 egz.
Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 126 638 egz. (spadek o 3,15 proc.).
"Tygodnika Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał w sierpniu średnio 287 309 egz. (spadek o 10,61 proc.).
Sprzedaż tygodników
Create bar charts
(IKO, 20.10.2016)