Na liście nominowanych w konkursie Golden Drum jest 12 prac z Polski
Podczas trwającej 23. edycji festiwalu Golden Drum w Słowenii o nagrody będzie się ubiegać 12 prac z Polski - tyle trafiło na short listę konkursu.
Projekt "Nie chcę być strażakiem!", przygotowany przez agencję Walk dla Fundacji Integracja, został nominowany dwukrotnie: w kategoriach Film (Social & Charity) oraz Public Relations (Public Engagement & Participation). Nominację otrzymała też agencja Walk With Dawid - w kategorii Design (Visual identities) - za pracę zrealizowaną dla Ceviche Restaurant.
Trzy nominacje ma Grey Group: w kategorii Design (Furnishing & Electronic Equipement) za pracę "Kallax Real Timer" dla Ikea Poland, w kategorii Public Reltions (Unconventional communication) za kampanię "Życie po śmierci", zrealizowaną dla PCK, oraz w kategorii Press (Automotive) za kampanię "WI-Fi on board" dla Volvo.
Po jednej nominacji mają agencje: Bardzo - w kategorii Film (Online film) za spot "Pies" dla Allegro, Leo Burnett w kategorii Design (Visual identities) za realizację dla T-Mobile - "T-Mobile Nowe Horyzonty", Huta 19 - w kategorii Digital (Banners and off-site advertising) za "Prażubra" dla Kompanii Piwowarskiej, S4 - w kategorii Digital (Interactive tools and other digital solutions) za "FreeTee 4IT" dla Luxoft, Deloitte Digital CE - w kategorii Mobile za "Up UP Hippo" dla PepsiCo oraz MullenLowe - w kategorii New or innovative za pracę "Heartbeats" dla Pernord Ricard Polska (Wyborowa).
Ponadto na short listę organizowanego poza festiwalem konkursu Lubljana Poster Awards trafiły trzy polskie prace: dwie autorstwa Aleksandry Nyc pt. "Feel the nature" oraz praca "Ljubliljana fits you" przygotowana przez Katarzynę Harmatę i Piotra Bajkaba.
Polskie agencje wysłały na festiwal 81 prac. Łącznie na festiwal zgłoszono 1047 prac, a na Lubljana Poster Awards - 168. Zwycięzców poznamy podczas gali w piątek 21 października br.
(AMS, 20.10.2016)