Agata Meble i Black Red White zapłacą klientom za wprowadzenie w błąd

(fot. pixabay.com)
Salony meblarskie Agata Meble i Black Red White mają zapłacić klientom 10 proc. wartości zakupów za wprowadzenie ich w błąd – taką decyzję podjął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Agata Meble i Black Red White na początku ub.r. reklamowały swoje oferty hasłem „Rabat na cały asortyment”. Wynikało z nich, że klient otrzyma „10-procentowy rabat na cały asortyment”, a w Agata Meble dodatkowo może wybrać nieoprocentowane raty. W rzeczywistości nie można było skorzystać z rabatu, jeśli produkty były objęte innymi promocjami. Nie tylko nie poinformowano o tym w reklamach, ale też brakowało w nich odniesienia do regulaminów, które informowałyby o rzeczywistych warunkach promocji.
Decyzją UOKiK Agata Meble oraz Black Red White mają wypłacić klientom, którzy nabyli produkty w obu salonach w określonym terminie, 10 proc. wartości zakupów. Ponadto obie firmy poinformują klientów o decyzji UOKiK na łamach dzienników ogólnopolskich. Agata Meble i Black Red White zobowiązały się do zrekompensowania strat konsumentom.
(IKO, 19.10.2016)
