Wniosek o Trybunał Stanu dla Macieja Świrskiego  |  Bracia Sekielscy pracują nad filmami  |  Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wniosek o Trybunał Stanu dla Macieja Świrskiego  |  Bracia Sekielscy pracują nad filmami  |  Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wniosek o Trybunał Stanu dla Macieja Świrskiego  |  Bracia Sekielscy pracują nad filmami  |  Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zoom TV zacznie nadawanie od programu reportersko-interwencyjnego

Naziemna telewizja Zoom TV, która we wtorek 25 października wystartuje na ósmym multipleksie cyfrowym, zacznie nadawanie od programu interwencyjnego „Bliżej! Magazyn reporterów”. Autorski program Piotra Najsztuba „Miło/ść” pojawi się w ramówce Zoom TV w połowie listopada.

Program reporterski o charakterze interwencyjnym, społecznym i śledczym pierwszego dnia emisji Zoom TV pokaże o godz. 20.10. Później kolejne premierowe odcinki „Bliżej! Magazyn reporterów” będą nadawane w środy o 21.10. Zaraz po programie reporterskim w dniu debiutu nowy kanał wyemituje program „Obywatel Kuźniar”, nadawany w dwóch częściach: najpierw rozmowa w mobilnym studiu samochodowym, potem w studiu Onetu. W kolejne dni nowe odcinki programu Kuźniara będą pokazywane o godz. 18.

Program informacyjny "Kalejdoskop" będzie emitowany od poniedziałku do piątku o 19.15. Ma prezentować przegląd bieżących wydarzeń w lekkiej i przystępnej formie. Kanał Zoom TV - którego nadawcą jest spółka Cable Television Networks & Partners (CTNP), założona przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej (PIKE) i Kino Polska – współpracuje programowo z Grupą Onet (RASP). Ok. godz. 19 trzy razy w tygodniu będzie nadawał programy publicystyczne: audycję „Na czasie” poprowadzi w środy Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska; program „Subiektywny” Bartosza Węglarczyka, dyrektora programowego Onet.pl, znajdzie się w ramówce w czwartki, a „Świat według Jachimka” satyryka Tomasza Jachimka - w piątki.
W ramówce stacji znajdą się też m.in. seriale (w tym duński kryminalny serial „Zabójcy”, amerykański serial „Trawka” i turecki „Ezel”), programy poradnikowe i pozycje dla dzieci (np. „Pippi Langstrumpf”, „Król Maciuś I”). Autorski program Piotra Najsztuba „Miło/ść” pojawi się w ramówce Zoom TV w połowie listopada.

(RUT, 19.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.