Na Facebooku najbardziej angażuje serwis Bezuzyteczna.pl
W wrześniu br. profil serwisu Bezuzyteczna.pl był najbardziej angażujący na Facebooku w kategorii Media internetowe. Z kolei profil serialu TVN „Szkoła” najbardziej angażował w kategorii Media tradycyjne – wynika z raportu firmy Sotrender.
Profil „Szkoły” angażował 45 proc. odwiedzających go osób, co oznacza, że prawie 345 tys. użytkowników Facebooka wykonało na nim we wrześniu br. co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post. Dalej był profil TVN24.pl, który miał 306 tys. zaangażowanych użytkowników (28 proc.) i profil Gazeta.pl - 218 tys. (35 proc.).
W kategorii Mediów tradycyjnych najwięcej fanów mają: Radio Eska – 2,063 mln, Eska TV – 1,551 mln i TVN24.pl - 1,111 mln.
W kategorii Media internetowe najbardziej angażował profil satyrycznego serwisu z ciekawostkami Bezuzyteczna.pl – 535 tys. zaangażowanych osób (28 proc.). Profil ten ma również najwięcej fanów – 1,927 mln.
Najpopularniejszym profilem prasowym był profil Fakt24.pl – prawie 790 tys. polubień. Kolejne miejsca zajęły: "Przegląd Sportowy" – 714 tys. i „Gazeta Wyborcza” – 451 tys.
Spośród produkcji telewizyjnych najpopularniejszy był profil programu "M jak miłość" (TVP 2) – 830 tys. polubień. Dalej był profil programu „The Voice of Poland" (TVP 2) – 766 tys. i profil programu „Szkoła” (TVN) – 762 tys.
(IKO, 19.10.2016)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)