Temat: telewizja

Dział: OPINIE

Dodano: Październik 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Połączenie potencjału UPC i Multimedia powinno przynieść korzyści klientom

Zakup Multimedia Polska przez UPC Polska jest bardzo dobrą informacją dla rynku.

Operatorzy kablowi byli prekursorami tzw. potrójnej usługi (telewizja, internet, telefon), jako pierwsi stworzyli realną konkurencję dla tradycyjnych telekomów, ale przez długie lata polski rynek pozostawał nienaturalnie rozdrobniony.

UPC Polska - poprzez macierzystą firmę Liberty Global - ma dostęp do najnowszych technologii i do światowych rynków kapitałowych, dysponuje też znaczącym zapleczem programingowym.

Połączenie potencjału UPC Polska i Multimedia Polska powinno przynieść realne korzyści polskim klientom indywidualnym i biznesowym. Polski rynek dojrzał już do następnego etapu konsolidacji, zgoda UOKiK będzie w interesie konsumentów i konkurencyjnego rynku telekomunikacji i mediów w Polsce.

Marek Sowa, ekspert rynku mediów

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.