Temat: konkursy i nagrody

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Golden Drum najwięcej prac z Polski zgłosiła agencja Grey Group

Podczas rozpoczynającej się we wtorek 18 października 23. edycji festiwalu Golden Drum w Słowenii o nagrody będzie się ubiegać 81 prac z Polski - najwięcej, bo aż 17 zgłoszeń wysłała Grey Group. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się w dniach 18-21 października. Po raz pierwszy festiwal będzie w Lublanie, a nie w Portorożu.

Agencja Lubię to - linked by Isobar wysłała sześć zgłoszeń, Isobar Poland i S4  - wysłały po pięć zgłoszeń, po cztery zgłoszenia wysłały agencje: Deloitte Digital CE, Bardzo, Leo Burnett i OS3, a po trzy: 180heartbeats + Jung v. Matt, Havas Media, Socialyse, Washing Machine. Po dwie prace wysłały TWIN .digital collective, VML Poland, Artegence, Walk Digital, MullenLowe Warsaw. Po jednej pracy zgłosiły firmy: 4Frame, Arena Media, Cyber Kids on Real, Dentsu Aegis Network Poland, Ergo Hestia SA, Fat Baby, Opus Film, Walk With David, Huta 19 oraz I Like Movies.
Łącznie na festiwal zgłoszonych zostało 1047 prac plus 168 zgłoszeń na organizowany poza festiwalem konkurs Lubljana Poster Awards. Rok temu wszystkich zgłoszeń na Golden Drum było 1208.

(AMS, 17.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.