„Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” to nowy poniedziałkowy magazyn „Gazety Wyborczej”
Okładka pierwszego wydania „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje”
Z poniedziałkowym wydaniem „Gazety Wyborczej” będzie ukazywał się dodatek „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” - po raz pierwszy 17 października br. Będą w nim tematy związane z ekonomią, gospodarką i rynkiem pracy.
W liczącym ponad 20 stron dodatku „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” będą artykuły o polskich firmach i przedsiębiorcach, sylwetki ludzi biznesu, porady przedsiębiorców, materiały o nowych zawodach, informacje o oryginalnych formach zatrudnienia, listy płac i analizy sytuacji na rynku pracy oraz podpowiedzi, jak rozpocząć działalność w konkretnej branży. Będą też teksty poświęcone m.in. działalności start-upów, parkom technologicznym, wynalazkom i ich twórcom, a także nowym technologiom i branży gier komputerowych.
Zespół tygodnika „Mój biznes” tworzą dziennikarze z lokalnych redakcji „Gazety Wyborczej”, którzy będą pisać o sprawach i ludziach ze swojego regionu. Redaktorem naczelnym tygodnika jest Maciej Drzewicki, na co dzień pracujący w trójmiejskiej redakcji dziennika.
PRZECZYTAJ TEŻ: Poniedziałkowe wydanie "Gazety Wyborczej" drożeje do 3,99 zł. Dlaczego?
Premierę magazynu wspiera kampania promocyjna poniedziałkowych wydań „Gazety Wyborczej” obejmująca: stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, kanały tematyczne) i radiowe (Radio Eska, RMF FM). Działania reklamowe, które potrwają co najmniej przez pierwsze cztery tygodnie ukazywania się „Mojego biznesu”, przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”, a emisje telewizyjne zaplanowało SMG Poland, oddział domu mediowego Starlink.
(14.10.2016)