Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” to nowy poniedziałkowy magazyn „Gazety Wyborczej”

Okładka pierwszego wydania „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje”

Z poniedziałkowym wydaniem „Gazety Wyborczej” będzie ukazywał się dodatek „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” - po raz pierwszy 17 października br. Będą w nim tematy związane z ekonomią, gospodarką i rynkiem pracy.

W liczącym ponad 20 stron dodatku „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” będą artykuły o polskich firmach i przedsiębiorcach, sylwetki ludzi biznesu, porady przedsiębiorców, materiały o nowych zawodach, informacje o oryginalnych formach zatrudnienia, listy płac i analizy sytuacji na rynku pracy oraz podpowiedzi, jak rozpocząć działalność w konkretnej branży. Będą też teksty poświęcone m.in. działalności start-upów, parkom technologicznym, wynalazkom i ich twórcom, a także nowym technologiom i branży gier komputerowych.

Zespół tygodnika „Mój biznes” tworzą dziennikarze z lokalnych redakcji „Gazety Wyborczej”, którzy będą pisać o sprawach i ludziach ze swojego regionu. Redaktorem naczelnym tygodnika jest Maciej Drzewicki, na co dzień pracujący w trójmiejskiej redakcji dziennika.

PRZECZYTAJ TEŻ: Poniedziałkowe wydanie "Gazety Wyborczej" drożeje do 3,99 zł. Dlaczego?

Premierę magazynu wspiera kampania promocyjna poniedziałkowych wydań „Gazety Wyborczej” obejmująca: stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, kanały tematyczne) i radiowe (Radio Eska, RMF FM). Działania reklamowe, które potrwają co najmniej przez pierwsze cztery tygodnie ukazywania się „Mojego biznesu”, przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”, a emisje telewizyjne zaplanowało SMG Poland, oddział domu mediowego Starlink.

(14.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.