DDB&tribal zmienia strukturę, stawiając na zespoły projektowe
DDB&tribal wprowadza nową strukturę - podstawową jednostką procesu staje się zespół projektowy.
Działy obsługi klienta i strategii zostały połączone funkcjonalnie w jeden obszar, a z nich wydzielone zostały trzy business & strategy units (w miarę rozwoju agencji planowane jest powoływanie kolejnych). Idea zmiany polega na tym, by szefowie business unit mogli osobiście kontrolować obsługę swoich klientów, a co za tym idzie, żeby kluczowe decyzje były podejmowane przez ludzi, którzy mają stały i bezpośredni kontakt z klientem. Każdy business jest zarządzany przez jedną lub dwie osoby, jedną o profilu menedżerskim, a drugą - strategicznym. W każdym z tych zespołów project managerowie/accounci mają pracować razem ze strategami.
Unitami zarządzają: Jakub Eichelberger, executive business & strategy director, który odpowiada również za dział brand innovations, Karina Komorowska, executive business director oraz Małgorzata Majcher, business & strategy director, z Aleksandrą Sianecką, executive business director.
W agencji zlikwidowane zostało stanowisko szefa działu strategii - pełniąca tę funkcję Joanna Karwowska-Koza od lipca br. pracuje w dziale marketingu TVN jako dyrektor do spraw strategii marketingowej. Aleksandra Jurkiewicz, zarządzająca działem client service, przebywa na zwolnieniu lekarskim i nie ma ostatecznej decyzji co do jej stanowiska. Wcześniej Jurkiewicz zarządzała działem strategii.
(AMS, 13.10.2016)