Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB&tribal zmienia strukturę, stawiając na zespoły projektowe

DDB&tribal wprowadza nową strukturę - podstawową jednostką procesu staje się zespół projektowy.

Działy obsługi klienta i strategii zostały połączone funkcjonalnie w jeden obszar, a z nich wydzielone zostały trzy business & strategy units (w miarę rozwoju agencji planowane jest powoływanie kolejnych). Idea zmiany polega na tym, by szefowie business unit mogli osobiście kontrolować obsługę swoich klientów, a co za tym idzie, żeby kluczowe decyzje były podejmowane przez ludzi, którzy mają stały i bezpośredni kontakt z klientem. Każdy business jest zarządzany przez jedną lub dwie osoby, jedną o profilu menedżerskim, a drugą - strategicznym. W każdym z tych zespołów project managerowie/accounci mają pracować razem ze strategami.
Unitami zarządzają: Jakub Eichelberger, executive business & strategy director, który odpowiada również za dział brand innovations, Karina Komorowska, executive business director oraz Małgorzata Majcher, business & strategy director, z Aleksandrą Sianecką, executive business director.
W agencji zlikwidowane zostało stanowisko szefa działu strategii - pełniąca tę funkcję  Joanna Karwowska-Koza od lipca br. pracuje w dziale marketingu TVN jako dyrektor do spraw strategii marketingowej. Aleksandra Jurkiewicz, zarządzająca działem client service, przebywa na zwolnieniu lekarskim i nie ma ostatecznej decyzji co do jej stanowiska. Wcześniej Jurkiewicz zarządzała działem strategii.

 

 

(AMS, 13.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.