Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: szkolenia

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szkoła o. Tadeusza Rydzyka będzie uczyć sędziów i prokuratorów kontaktu z mediami

Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu otrzyma zlecenie (warte 3 mln zł) od Ministerstwa Sprawiedliwości na „opracowanie i wdrożenie programów szkoleń medialnych dla pracowników sądów i prokuratury”.

Szkoła założona przez ojca Tadeusza Rydzyka wygrała konkurs resortu na usprawnienie komunikacji w wymiarze sprawiedliwości. W postępowaniu pokonała m.in. Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury, która nie spełniła wymogów ministerstwa. O wynikach postępowania poinformował serwis Bezkompromisowo.pl.
W konkursie „Opracowanie i wdrożenie programów szkoleń medialnych dla pracowników sądów i prokuratury” do rozdania było 3 mln zł (85 proc. z Europejskiego Funduszu Społecznego i 15 proc. z budżetu państwa). Ubiegający się o granty nie musieli deklarować żadnego udziału własnego.
Wpłynęło 12 wniosków. Najwięcej punktów (106 na 115 możliwych) zdobyła toruńska uczelnia i resort zdecydował, że ona otrzyma całą kwotę 3 mln zł. Jej ofertę oceniono wyżej niż m.in. Wyższą Szkołę Informatyki Zarządzania i Administracji w Warszawie czy Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu. Kryteriów konkursu nie spełniła Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury.
Do zadań Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej należy przygotowanie rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych sądów i prokuratur, do pełnienia swoich funkcji, przygotowanie prezesów sądów i szefów prokuratur do kontaktu z mediami. Przeprowadzi ona szkolenia medialne dla co najmniej ośmiuset uczestników.

(GK, 12.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.