Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: etyka mediów

Dział: PRASA

Dodano: Październik 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niemiecki tygodnik oskarżony, że drukował nieprawdziwe wywiady z celebrytami

Niemiecki tygodnik ”Freizeitwoche” przez lata drukował wymyślone wywiady z hollywoodzkimi gwiazdami – ujawnił serwis branżowy Übermedien.

Übermedien zarzuca wydawcom pisma, że wiele z opublikowanych w nim rozmów z celebrytami nigdy się nie odbyło. Serwis skontaktował się z agentami kilku aktorów (m.in. Sandry Bullock, Rogera Moore’a, Seana Connery’ego i Catherine Deneuve) z zapytaniem o wywiady udzielone ”Freizeitwoche”. Wszyscy potwierdzili, że treści rozmów zostały sfabrykowane. Część z nich już podjęła kroki prawne przeciw niemieckiemu tytułowi.
”Freizeitwoche” to pismo ukazujące się wspólnym nakładem wydawnictw Klambt i Bauer. W ciągu ostatnich 12 lat opublikowało ponad 300 wywiadów z około 120 hollywoodzkimi gwiazdami. Wśród rozmówców tygodnika znaleźli się m.in. Brad Pitt, George Clooney, Julia Roberts, Tom Hanks, Johnny Depp, Matt Damon, Jennifer Lawrence, Tom Cruise, Al Pacino, Scarlett Johansson i Mel Gibson. Oprócz dużej liczby znanych nazwisk zaskakująca jest również otwartość, z jaką aktorzy dzielili się szczegółami życia prywatnego, opowiadając m.in. o romansach, złamanych sercach i próbach samobójczych.

(LL, 11.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.