Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 7 mln osób oglądało zwycięstwo Polski z Danią w Polsacie i Polsat Sport

Mecz Polska-Dania w eliminacjach do mundialu Rosja 2018 oglądało w Polsacie i Polsat Sport łącznie średnio 7,1 mln widzów.

W samym Polsacie sobotnie spotkanie, w którym Polacy pokonali Duńczyków 3:2, miało 6,34 mln widzów, przegrywając tylko z hitem tygodnia, serialem „M jak miłość” (6,65 mln widzów w poniedziałek 3 października w TVP 2). Ponad pięciomilionową widownię w tygodniu 3-9 października miał jeszcze serial „Ranczo” w TVP 1 (5,18 mln widzów w niedzielę 9 października).
Pod względem średniego udziału w rynku najlepsze wyniki miał w ubiegłym tygodniu Polsat. W grupie ogólnej (4+) prowadził z udziałem w widowni 13,03 proc., w grupie 16-59 (grupa rozliczeniowa Telewizji Polskiej) z udziałem 14,16 proc., a w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat – 15,08 proc.. We wszystkich grupach drugie miejsce zajął TVN – z udziałami 11,57 proc. w grupie ogólnej, 13,47 proc. w grupie 16-59 i 14,62 proc. w grupie komercyjnej. Wśród wszystkich widzów trzecie miejsce przypadło Jedynce (10,02 proc.), natomiast w pozostałych grupach trzecia była Dwójka (odpowiednio 7,92 proc. i 7,37 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.


Create bar charts

(RUT, 10.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.