Natalia Hatalska założyła instytut do badania przyszłości

Natalia Hatalska (fot. materiały prasowe)
Natalia Hatalska uruchomiła nowy projekt - Infuture hatalska foresight institute. Instytut ma przygotowywać prognozy rynkowe, doradzać i inspirować klientów.
W Infuture hatalska foresight institute poza założycielką i prezes Natalią Hatalską pracują Aleksandra Trapp, odpowiedzialna za badania i research (wcześniej m.in. kierownik zespołu ds. planowania mediów w WP) oraz Marek Gawdzik, odpowiedzialny za business development (wcześniej m.in. kierownik działu komunikacji w WP). Instytut Hatalskiej (powstał za jej pieniądze) współpracuje z zewnętrznymi ekspertami. Ma zarabiać na sprzedaży trzech rodzajów usług: forecastingu (scenariusze przyszłości); inspiracjach (analiza sygnałów zmian, trendy rynkowe) i doradztwie.
Natalia Hatalska w latach 2005-2008 była szefem działu komunikacji w Wirtualnej Polsce. Od 2008 roku prowadzi bloga Hatalska.com, świadczy usługi firmom jako shadow consultant.
(JM, 06.10.2016)
