PMPG Polskie Media pozyskała handlowców z Gremi i Fratrii
Do zespołu PMPG Polskie Media dołączyli Rita Schultz (z Gremi Business Communications) i Michał Staszewski (z Fratrii). Objęli nowo utworzone stanowiska.
Rita Schultz objęła stanowisko dyrektor zarządzającej ds. projektów specjalnych PMPG. W Gremi Business Communications była dyrektorem ds. komercyjnych, wcześniej odpowiadała za projekty specjalne "Bloomberg Businessweek Polska". Była też redaktor naczelną magazynu "Polish Market" i dziennikarką m.in. "Pulsu Biznesu".
Michał Staszewski będzie odpowiedzialny za marketing i sprzedaż "Tygodnika do Rzeczy" i miesięcznika "Do Rzeczy Historia" (oba tytuły wydaje powiązana kapitałowo z PMPG spółka Orle Pióro). Przez ostatnie trzy lata pracował w biurze reklamy Fratrii, wydawcy tygodnika "W Sieci". Wcześniej był związany z Burda Media Polska, gdzie pełnił funkcję p.o. head group managera zespołu sprzedaży magazynów poradnikowych, pracował także dla Polsat Media i Wydawnictwa Bauer.
W sierpniu br. do biura reklamy PMPG dołączył jako digital business manager Arkadiusz Mężyński, wcześniej m.in. dyrektor ds. e-commerce w Infor.pl oraz kierownik projektów e-commerce w Wirtualnej Polsce. Digital sales managerem został Jacek Wiśniewski, w przeszłości m.in. kierownik zespołu sprzedaży rozwiązań e-commerce Wirtualnej Polski oraz kierownik biura reklamy w wydawnictwie Prószyński Media.
(JM, 04.10.2016)