Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia programu "Hit hit hurra!" w TVP 1 spadła, ale będzie większa promocja

Jury "Hit hit hurra!" tworzą Edyta Górniak, Hirek Wrona i Bartek Caboń, a prowadzący to Marta Zalewska i Artur Orzech (fot. TVP)

Po trzech odcinkach nowy program rozrywkowy TVP 1 pt. „Hit hit hurra!” przyciąga średnio 1 mln widzów. Show zadebiutował z większą widownią, ale jego wyniki spadły po tygodniowej przerwie w emisji. Stacja chce go bardziej promować.

„Hit hit hurra!” to muzyczny talent show dla dzieci, jedna z nowości jesiennej ramówki Jedynki. Program jest emitowany w środy o 20.30, od 7 września. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że pierwszy odcinek zgromadził 1,42 mln widzów. W następnym tygodniu Jedynka transmitowała jednak w tym paśmie mecz Legii Warszawa w Lidze Mistrzów, a gdy „Hit hit hurra!” wrócił na antenę 21 września, oglądało go już tylko 980 tys. widzów. Przy trzecim odcinku widownia spadła do 839 tys. - Program bardzo ładnie zadebiutował, ale potem stało się to, czego się obawialiśmy - mówi Joanna Klimek, dyrektor biura programowego TVP. - Kiedy budowaliśmy to pasmo, nie planowaliśmy transmisji meczów. Cieszymy się, że możemy je pokazywać, ale po awansie Legii było już za późno na zmiany w układzie programów - podkreśla Klimek. To, że polski klub bierze udział w fazie grupowej Ligi Mistrzów, rozstrzygnęło się późnym wieczorem w dniu, w którym TVP prezentowała ramówki głównych anten. Część meczów wypada w środy. - Zwiększymy teraz intensywność promocji programu "Hit hit hurra" i delikatnie go przeformatujemy - informuje Joanna Klimek. Dodaje, że z badania przepływu widowni wynika, że kobiece audytorium, które z powodu meczu odpłynęło z Jedynki, przeszło do Dwójki, nadającej w tym czasie seriale.

Średnio w czasie emisji programu "Hit hit hurra" Jedynka ma 7,18 proc. udziału w grupie ogólnej (4+); 4,91 proc. w grupie komercyjnej (16-49) i 5,69 proc. w grupie rozliczeniowej Telewizji Polskiej (16-59). We wszystkich grupach TVP 1 przegrywa w tym paśmie z innymi stacjami „wielkiej czwórki”. Największy udział w widowni ma w tym czasie Dwójka: 26,98 proc. w grupie ogólnej; 21,36 proc. w komercyjnej i 24,59 proc. w 16-59. Udział Polsatu wynosi odpowiednio: 8,78 proc.; 11,38 proc. i 9,49 proc., natomiast TVN ma w tym paśmie 8,11 proc.; 10,90 proc. i 9,73 proc. udziału.

(RUT, 30.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.