Ewa Kozłowska dyrektorem ds. sprzedaży Grupy Marquard Media Polska
Grupa Marquard Media Polska rozdziela zarządzanie obszarem reklamy i marketingu. Z wydawnictwa odchodzi dyrektor reklamy i marketingu Julita Ziółkowska. Od października dyrektorem ds. sprzedaży będzie Ewa Kozłowska, a dyrektorem ds. marketingu Marta Komańska.
”Tym ruchem Grupa Marquard Media Polska chce wzmocnić swoją działalność w obydwu tych obszarach” – poinformowano w komunikacie.
Julita Ziółkowska z Marquardem związana była od 2003 roku. Dyrektorem biura reklamy została w 2013 roku, a w 2014 roku objęła stanowisko dyrektora reklamy i marketingu, przejmując zarządzanie marketingiem od ówczesnej prezes wydawnictwa Alicji Skrzypczak.
Ewa Kozłowska ma 18-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio pracowała jako commercial director w Gremi Bussiness Communication. Wcześniej zarządzała biurem reklamy w Wydawnictwie Bauer. Pracowała też w Agorze i Edipresse Polska.
Marta Komańska jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i relacji konsumenckich. Pracowała w branży kosmetycznej, telekomunikacyjnej i biżuteryjnej.
We wrześniu br. Alicję Skrzypczak na stanowisku prezesa Grupy Marquard Media Polska zastąpiła Iwona Kossmann.
Do Grupy Marquard Media Polska należą: Marquard Media Polska, Hearst Marquard Publishing i spółka Papilot.
(KOZ, 30.09.2016)