Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Południk Wildsteina" w TVP 2 ogląda średnio 157 tys. widzów

"Południk Wildsteina" Dwójka nadaje w soboty o 12.15 (fot. Vod.tvp.pl)

Nowy program publicystyczny dziennikarza i byłego prezesa TVP Bronisława Wildsteina po czterech odcinkach przyciąga do TVP 2 średnio 157 tys. osób.

"Południk Wildsteina" jest emitowany od 3 września, w soboty o 12.15. Najwięcej widzów – 180 tys. - zgromadził pierwszy odcinek. - To dopiero początek emisji tego programu - komentuje jego wyniki Bronisław Wildstein, publicysta tygodnika "W Sieci". W przeszłości na antenie TVP prowadził audycje "Cienie PRL-u" i "Bronisław Wildstein przedstawia".
Średnio w czasie nadawania "Południka Wildsteina" Dwójka ma 2,64 proc. proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 1,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,75 proc. w grupie rozliczeniowej Telewizji Polskiej (16-59). W każdej z tych grup stacja przegrywa z konkurencją. Liderem pasma jest TVN, mający 10,17 proc. udziału w grupie ogólnej, 12,05 proc. w komercyjnej i 11,83 proc. w grupie 16-59. Polsat osiąga w tym czasie odpowiednio 6,87 proc., 8,42 proc. i 7,84 proc., natomiast Jedynka – 4,08 proc., 3,44 proc. i 3,95 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 27.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.