Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Południk Wildsteina" w TVP 2 ogląda średnio 157 tys. widzów

"Południk Wildsteina" Dwójka nadaje w soboty o 12.15 (fot. Vod.tvp.pl)

Nowy program publicystyczny dziennikarza i byłego prezesa TVP Bronisława Wildsteina po czterech odcinkach przyciąga do TVP 2 średnio 157 tys. osób.

"Południk Wildsteina" jest emitowany od 3 września, w soboty o 12.15. Najwięcej widzów – 180 tys. - zgromadził pierwszy odcinek. - To dopiero początek emisji tego programu - komentuje jego wyniki Bronisław Wildstein, publicysta tygodnika "W Sieci". W przeszłości na antenie TVP prowadził audycje "Cienie PRL-u" i "Bronisław Wildstein przedstawia".
Średnio w czasie nadawania "Południka Wildsteina" Dwójka ma 2,64 proc. proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 1,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,75 proc. w grupie rozliczeniowej Telewizji Polskiej (16-59). W każdej z tych grup stacja przegrywa z konkurencją. Liderem pasma jest TVN, mający 10,17 proc. udziału w grupie ogólnej, 12,05 proc. w komercyjnej i 11,83 proc. w grupie 16-59. Polsat osiąga w tym czasie odpowiednio 6,87 proc., 8,42 proc. i 7,84 proc., natomiast Jedynka – 4,08 proc., 3,44 proc. i 3,95 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 27.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.