Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dentsu, kupując internet, zawyżał ceny i teraz chce oddać pieniądze klientom

W efekcie skandalu dotyczącego zawyżania stawek zakupu powierzchni reklamowej w mediach internetowych sieć Dentsu (część holdingu reklamowego Dentsu Aegis Network) odda swoim klientom 230 mln jenów (około 2 mln euro).

W efekcie skandalu dotyczącego zawyżania stawek zakupu powierzchni reklamowej w mediach internetowych sieć Dentsu (część holdingu reklamowego Dentsu Aegis Network) odda swoim klientom 230 mln jenów (około 2 mln euro).

Toshihiro Yamamoto z zarządu japońskiej sieci Dentsu potwierdził w wywiadzie prasowym, że zwroty honorariów dotyczą 111 klientów m.in. firmy Toyota. W połowie września br. koncern samochodowy poinformował, że odnotował nieprawidłowości w niektórych dokonywanych przez Dentsu transakcjach dotyczących zakupu mediów. Zastrzeżenia zgłosili też klienci japońskiej sieci reklamowej. W sumie zakwestionowano ponad 633 transakcje obejmujące cztery ostatnie lata.

(LL, 26.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.