Polsat i TVN z największym udziałem w rynku (tydzień 19-25 września)
Największy udział w rynku w minionym tygodniu 19-25 września miał wśród wszystkich widzów Polsat, a w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat prowadził TVN.
W grupie ogólnej (4+) Polsat prowadził z udziałem 11,95 proc. Drugie miejsce w tej grupie zajął TVN – 11,11 proc. TVP 1 uzyskał 10,31 proc., a TVP 2 – 8,59 proc.
Polsat – z udziałem 12,89 proc. - był też liderem w grupie rozliczeniowej Telewizji Polskiej, obejmującej osoby w wieku 16-59 lat. TVN miał w tej grupie 12,76 proc. udziału, Dwójka wynikiem 8,12 proc. wypadła tu lepiej niż Jedynka - 7,94 proc.
Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 prowadził TVN z udziałem 13,53 proc., tuż za nim był Polsat – 13,47 proc., natomiast Dwójka (7,43 proc.) i Jedynka (6,41 proc.) miały w sumie udział (13,84 proc.) niewiele większy od wyniku lidera.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 26.09.2016)