Temat: internet

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polska zamienia się w słuch", czyli kampania społeczna dotycząca osób niesłyszących

Polski Związek Głuchych wspólnie z Agencją Change chcą zwrócić uwagę na problemy osób niesłyszących. Z inicjatywy Change powstał pomysł kampanii pod hasłem „Polska zamienia się w słuch”.

25 września to Międzynarodowy Dzień Głuchych. Widzowie serwisów informacyjnych (m.in. w TVN 24 i TV Republika) zobaczą, że prezenterzy wiadomości zamienią się na ekranie miejscami z migającymi tłumaczami - będą w dolnym rogu ekranu, a ich miejsca przy stołach prezenterskich zajmą tłumacze języka migowego. W innych serwisach informacyjnych pojawi się nieobecny dotychczas tłumacz migowy (m.in. w "Teleexpressie", "Panoramie", TVP Info, "Sportowej niedzieli"). W kampanię zaangażowały się też media lokalne, sieć kin Helios i vlogerzy (m.in. Radek Kotarski, Beksy, Emce), którzy będą tego dnia publikować swoje filmy tłumaczone na język migowy.
Na citylightach w Warszawie pojawią się komunikaty w języku migowym. W ramach kampanii pojawi się również spot reklamujący akcję w TVP i materiał emitowany w sieci kin Helios.

Na profilu facebookowym Polskiego Związku Głuchych będzie retransmitowana msza, odprawiona w języku migowym.

„Chcieliśmy stworzyć kampanię dużą i pozytywną, która przełamie funkcjonujący schemat myślowy, marginalizujący osoby głuche. Dlatego motywem przewodnim naszej akcji stała się zamiana miejsc tłumacza migowego znajdującego się w rogu ekranu i osoby słyszącej. Chcemy, aby poprzez tę zamianę osoby głuche choć przez chwilę poczuły się w wymiarze społecznym najważniejsze” – mówi Jan Majle, dyrektor kreatywny agencji Change.

Twórcy kampanii zaprosili też do współpracy 21 celebrytów, którzy tego dnia w mediach społecznościowych będą pozdrawiać użytkowników w języku migowym.
Za pomysł, kreację, realizację i planowanie kampanii odpowiada agencja Change. Działaniami PR zajęła się agencja Big Picture, a w negocjacjach z przedstawicielami mediów pomagała agencja Value Media. Wszyscy uczestnicy kampanii i media zaangażowali się w nią pro bono.

(AMS, 25.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.