Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Azja Express” w TVN z odcinka na odcinek ma mniej widzów

"Azja Express", jedną z jesiennych nowości TVN, prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak (fot. TVN)

Średnio 1,75 mln widzów ogląda w TVN nowy program przygodowy ”Azja Express”, jedną z nowości w jej jesiennej ramówce.

TVN emituje program w środy o 21.30, od 7 września. Po trzech odcinkach stacja osiąga w czasie jego emisji 14,42 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród wszystkich telewizji. W tym czasie udział TVP 2 wynosi 13,25 proc., TVP 1 – 8,76 proc., a Polsatu – 8,8 proc.

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) udział TVN jest jeszcze wyższy – 20,7 proc., podczas gdy TVP 2 ma 10,25 proc., Polsat – 9,91 proc., a TVP 1 – 7,83 proc.
Widownia ”Azja Express” maleje jednak z odcinka na odcinek – pierwszy przyciągnął średnio 2,08 mln widzów, drugi – 1,59 mln, a trzeci – 1,57 mln.

W nowym programie widzowie TVN oglądają podróż po Azji znanych osób (m.in. Małgorzaty Rozenek, Hanny Lis i Pascala Brodnickiego), których zadaniem jest pokonanie wyznaczonej trasy w jak najkrótszym czasie. Sami muszą zorganizować sobie wyżywienie, nocleg i transport, mając do dyspozycji 1 dolar dziennie. Program prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak.

"Azja Express" to polska wersja holenderskiego formatu „Peking Express”. Za produkcję odpowiada TVN we współpracy z belgijską firmą Eccholine.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 23.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.