Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Azja Express” w TVN z odcinka na odcinek ma mniej widzów

"Azja Express", jedną z jesiennych nowości TVN, prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak (fot. TVN)

Średnio 1,75 mln widzów ogląda w TVN nowy program przygodowy ”Azja Express”, jedną z nowości w jej jesiennej ramówce.

TVN emituje program w środy o 21.30, od 7 września. Po trzech odcinkach stacja osiąga w czasie jego emisji 14,42 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród wszystkich telewizji. W tym czasie udział TVP 2 wynosi 13,25 proc., TVP 1 – 8,76 proc., a Polsatu – 8,8 proc.

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) udział TVN jest jeszcze wyższy – 20,7 proc., podczas gdy TVP 2 ma 10,25 proc., Polsat – 9,91 proc., a TVP 1 – 7,83 proc.
Widownia ”Azja Express” maleje jednak z odcinka na odcinek – pierwszy przyciągnął średnio 2,08 mln widzów, drugi – 1,59 mln, a trzeci – 1,57 mln.

W nowym programie widzowie TVN oglądają podróż po Azji znanych osób (m.in. Małgorzaty Rozenek, Hanny Lis i Pascala Brodnickiego), których zadaniem jest pokonanie wyznaczonej trasy w jak najkrótszym czasie. Sami muszą zorganizować sobie wyżywienie, nocleg i transport, mając do dyspozycji 1 dolar dziennie. Program prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak.

"Azja Express" to polska wersja holenderskiego formatu „Peking Express”. Za produkcję odpowiada TVN we współpracy z belgijską firmą Eccholine.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 23.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.