Empik unowocześni 30 salonów multimedialnych

Sieć Empik zmienia wystrój salonów (fot. materiały prasowe)
Sieć Empik zmieni charakter swoich salonów. Pierwszy, pod nazwą Future Store, zostanie otwarty 29 września br. w Galerii Mokotów w Warszawie.
W salonach sieci Empik pojawią się interaktywne urządzenia multimedialne, które mają pełnić funkcję personalnego doradcy (m.in. będzie można wyszukiwać produkty i wyświetlać mapę, jak do nich trafić na terenie sklepu). Ponadto na dużych ekranach będą prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki. Przygotowano także strefę dla rodzin z dziećmi. Za aranżację wnętrz odpowiada londyńska agencja 20.20.
Prezes Empiku Ewa Szmidt-Belcarz podkreśla, że metamorfozę przejdzie 30 największych salonów sieci. Firma już od czerwca br. testuje nowe rozwiązania w jednym z katowickich salonów.
(IKO, 22.09.2016)
