Talk-show Kuby Wojewódzkiego w TVN ogląda już niewiele ponad 1 mln widzów
Program Kuby Wojewódzkiego w TVN wrócił jesienią ze słabszymi wynikami niż w ramówce wiosennej (fot. TVN)
Po trzech odcinkach w jesiennej ramówce talk-show ”Kuba Wojewódzki” ogląda w TVN średnio 1,07 mln widzów – o 450 tys. mniej niż na początku wiosennej ramówki.
Premierowe odcinki programu Kuby Wojewódzkiego są nadawane od 6 września br., we wtorki o 22.30. Emitując je TVN ma 12,37 proc. udziału w rynku – mniej niż Polsat (13,67 proc.), ale więcej od TVP 2 (12,29 proc.) i TVP 1 (1,61 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN również był wiceliderem rynku (z 14,81 proc.), za Polsatem (18,61 proc.), a przed TVP 2 (8,23 proc.) i TVP 1 (1,45 proc.)
Pierwsze trzy odcinki talk-show ”Kuba Wojewódzki” w wiosennej ramówce przyciągnęły 1,52 mln widzów (emisję rozpoczęto w połowie lutego), a podczas całego sezonu wiosennego program gromadził 1,28 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 21.09.2016)