"Rolnik szuka żony" TVP 1 ma więcej widzów niż "Mam talent" TVN
Rolę dobrej wróżki w programie "Rolnik szuka żony" gra Marta Manowska (fot. materiały TVP)
Spośród programów rozrywkowych największych telewizji emitowanych wieczorami w piątki, soboty i niedziele najwięcej widzów po trzech odcinkach przyciąga „Rolnik szuka żony” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Kolejna edycja show Jedynki „Rolnik szuka żony” (emisja w niedziele o 21.25) wygrywa we wszystkich trzech grupach: w ogólnej, komercyjnej 16-49 i grupie rozliczeniowej TVP 16-59. W każdej z nich drugi jest „Mam talent” w TVN (sobota o 20).
Średnia widownia „Rolnika” w grupie ogólnej to 4,02 mln osób, widzów z grupy wiekowej 16-49 jest w tym 1,54 mln, a w grupie 16-59 - 2,31 mln. Z kolei zajmujący drugie miejsce „Mam talent” gromadzi odpowiednio: 2,87 mln; 1,05 mln i 1,59 mln widzów.
Na trzecim miejscu tego rankingu, jak wskazuje wykres, w każdej grupie znalazł się inny program. Wśród wszystkich jest to „Taniec z gwiazdami” Polsatu (piątek o 20), gromadzący 2,68 mln osób. W grupie komercyjnej trzeci jest program TVN pt. „MasterChef” - 1,04 mln widzów (niedziela o 20). Natomiast w grupie 16-59 to miejsce zajmuje „Kabaret na żywo”, który przyciąga do Polsatu 1,46 mln widzów w tej grupie (niedziela o 20).
Na dalszych miejscach rankingu znalazły się programy: „The Voice of Poland” w TVP 2 (sobota o 20) i „Twoja twarz brzmi znajomo” Polsatu (sobota po 22).
(RUT, 20.09.2016)