Ósma edycja "Przyjaciółek" wystartowała z 1,87 mln widzów
"Przyjaciółki" mają średnio 1,87 mln widzów (fot. Polsat)
Serial "Przyjaciółki" po trzech odcinkach w jesiennej ramówce Polsatu gromadzi średnio 1,87 mln widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek.
Serial jest emitowany od 1 września br. w czwartki o 21. Pierwszy odcinek ósmej edycji miał 1,80 mln widzów, drugi 1,87 mln, a trzeci 1,93 mln.
Średnio "Przyjaciółki" dają Polsatowi 13,42 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i trochę więcej – 13,66 proc. - w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat). W grupie ogólnej lepszy wynik ma Jedynka (20,07 proc.), ale Polsat wygrywa z TVN (9,43 proc.) i Dwójką (6,03 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat jest w czasie emisji "Przyjaciółek" liderem pasma: TVN ma w tym paśmie 13,60 proc. udziału, TVP 1 – 11,28 proc., a TVP 2 - 6,60 proc.
Dla porównania, cała siódma edycja "Przyjaciółek" wiosną br. przyciągała br. średnio 2,02 mln widzów. Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 19.09.2016)