Nagrody Employer Branding Stars 2016 dla Agory
(fot. materiały prasowe)
W tegorocznej edycji konkursu Employer Branding Stars Agora otrzymała główną nagrodę w kategorii Najlepsza Strona Kariery w Polsce za stronę kariery dedykowaną IT KarieraIT.agora.pl. oraz wyróżnienie w kategorii Najlepsza Kampania Employer Branding 2016 z budżetem poniżej 100 tys. zł.
Strona KarieraIT.agora.pl ruszyła 25 maja 2015 r. Zbiera w jednym miejscu najważniejsze i najbardziej przydatne informacje na temat pracy zespołów IT i Rozwoju Produktu. Wszyscy zainteresowani pracą w Agorze w obszarze IT i Rozwoju Produktu. znajdą na niej atrakcyjne oferty rekrutacyjne i informacje o tym, jak wygląda praca nad przygotowywaniem zaawansowanych rozwiązań technologicznych w spółce, mogą też poznać zespół Agory i sprawdzić, jak się w nim pracuje. Stronę KarieraIT.agora.pl, przygotowaną przez zespół Agory, można przeglądać nie tylko na komputerach stacjonarnych, ale też na tabletach i smartfonach z systemami iOS i Android. Serwis działa najlepiej na najnowszych wersjach przeglądarek internetowych.
Rozpoczęcie działalności serwisu KarieraIT.agora.pl było wsparte kampanią promocyjną, mającą na celu budowanie świadomości marki pracodawcy oraz komunikowanie potencjalnym pracownikom, że Agora jest firmą działającą w obszarze IT. Kampania była skierowana do studentów i absolwentów oraz specjalistów w obszarze IT. Działania promocyjne obejmowały internet (m.in. Google oraz serwisy rekrutacyjne GoldenLine i LinkedIn), kampanię wideo na YouTube oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej CityINFOtv, w prasie branżowej („Programista”) oraz content marketing w serwisach grupy Gazeta.pl.
(19.09.2016)