Jarosław Śliżewski członkiem zarządu Green Content Agory
Jarosław Śliżewski (fot. materiały prasowe)
Jarosław Śliżewski wszedł do zarządu należącej do Agory spółki Green Content, która uruchomi kanał telewizyjny Metro.
Śliżewski jako członek zarządu tej spółki ma odpowiadać za stworzenie rozwiązań, które umożliwią widzom interakcję między kanałem telewizyjnym a internetem.
Jarosław Śliżewski pozostaje też dyrektorem segmentu internet Agory ds. produktów mobilnych i wideo, pracuje w Agorze z przerwami od 1991 roku. Początkowo był reporterem ”Gazety Wyborczej”, później redaktorem i menedżerem w różnych przedsięwzięciach Agory. Pełnił rolę wiceprezesa sieci reklamowej Business Ad Network i szefa rady nadzorczej AIA Polska, zajmował się także cyfryzacją rosyjskich wydawnictw książkowych. Od trzech lat odpowiada m.in. za rozwój produktów mobilnych i wideo w serwisach grupy Gazeta.pl.
Prezesem spółki Green Content jest Agnieszka Sadowska, odpowiedzialna za rozwój projektów telewizyjnych Agory. W zarządzie spółki zasiada też Tomasz Billik.
Kanał telewizyjny Metro ma rozpocząć nadawanie do końca 2016 roku w ramach MUX-8. Ma się on też znaleźć w ofercie platform satelitarnych i sieci kablowych. Metro będzie kanałem o profilu filmowo-dokumentalno-lifestylowym. W ramówce mają być m.in. filmy fabularne, seriale, dokumenty, a także programy o stylu życia i publicystyka.
(KOZ, PR, 19.09.2016)