Nowy serial TVP 1 "Komisja morderstw" wystartował ze średnią 1,1 mln widzów
W "Komisji morderstw" grają Małgorzata Buczkowska i Krzysztof Pieczyński (fot. TVP)
Serial kryminalny "Komisja morderstw" wprowadzony w jesiennej ramówce TVP 1 po trzech odcinkach gromadzi średnio 1,08 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Serial jest emitowany od 30 sierpnia br., we wtorki o 21.30. Najwięcej widzów – 1,33 mln - miał pierwszy odcinek "Komisji morderstw". Przy drugim widownia spadła do 938 tys., a przy trzecim wzrosła do 969 tys. W czasie emisji serialu Jedynka z udziałami 7,9 proc. w grupie ogólnej i 6,5 proc. w komercyjnej (osoby mające 16-49 lat) przegrywa z konkurencją. Liderem pasma jest Dwójka z wynikiem 18 proc. (14,2 proc. w grupie 16-49). Udział TVN wynosi 9,9 proc. (14,1 proc.), a Polsatu 9,6 proc. (13,9 proc.).
12-odcinkowy serial "Komisja morderstw" opowiada o grupie policjantów z Wydziału Spraw Niewyjaśnionych, zajmujących się zagadkami sprzed lat. Produkuje go wrocławska firma Mediabrigade.
(RUT, 16.09.2016)