Justyna Ganczarek-Jach została dyrektorem sprzedaży i marketingu Telewizji Puls
16.09.2016, 09:50

Justyna Ganczarek-Jach (fot. materiały prasowe)
Justyna Ganczarek-Jach, dotychczasowa menedżer ds. sprzedaży Telewizji Puls, awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu.
To nowe stanowisko, utworzone po połączeniu działów sprzedaży i marketingu. Justyna Ganczarek-Jach przejmuje m.in. obowiązki dyrektora marketingu Przemysława Wzorka, który 30 września 2016 roku kończy pracę w Telewizji Puls. O tym, że nadawca kanałów TV Puls i Puls 2 chce zmienić szefa marketingu, informowaliśmy 1 sierpnia br.
Justyna Ganczarek-Jach jest związana z Telewizją Puls od lipca 2013 roku. Wcześniej pracowała m.in. w Telewizji Polskiej, Polsacie i TTV.
(RUT, 16.09.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
