Temat: telewizja

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 16, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Justyna Ganczarek-Jach została dyrektorem sprzedaży i marketingu Telewizji Puls

Justyna Ganczarek-Jach (fot. materiały prasowe)

Justyna Ganczarek-Jach, dotychczasowa menedżer ds. sprzedaży Telewizji Puls, awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu.

To nowe stanowisko, utworzone po połączeniu działów sprzedaży i marketingu. Justyna Ganczarek-Jach przejmuje m.in. obowiązki dyrektora marketingu Przemysława Wzorka, który 30 września 2016 roku kończy pracę w Telewizji Puls. O tym, że nadawca kanałów TV Puls i Puls 2 chce zmienić szefa marketingu, informowaliśmy 1 sierpnia br.
Justyna Ganczarek-Jach jest związana z Telewizją Puls od lipca 2013 roku. Wcześniej pracowała m.in. w Telewizji Polskiej, Polsacie i TTV.

(RUT, 16.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.