Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 15, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie wiadomo, która telewizja będzie transmitować finał WOŚP w 2017 roku

Finał WOŚP w 2016 roku był transmitowany także na YouTube

W Telewizji Polskiej nie zapadła jeszcze decyzja, czy nadawca zaangażuje się w transmisję 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ale z naszych informacji wynika, że przedstawiciele WOŚP już informują partnerów Orkiestry, że TVP finału nie pokaże i szukają innej telewizji.

Najbliższy finał WOŚP zaplanowano na niedzielę 15 stycznia 2017 roku. Dotychczasowe transmitował Program 2 Telewizji Polskiej. - Nie zajmowaliśmy się jeszcze tą sprawą – mówi Joanna Klimek, dyrektor biura programowego TVP, pytana o Orkiestrę. Z kolei dyrektor Dwójki Marcin Wolski stwierdza, że gdyby to od niego zależało, ograniczyłby zaangażowanie telewizji w pokazywanie WOŚP. - Potraktowałbym tę akcję z mniejszym rozmachem. Na pewno bym nie przemilczał, ale zajął się tym raczej informacyjnie, raczej nie towarzyszyłbym temu wydarzeniu z kamerą przez cały dzień jak dotychczas – mówi Marcin Wolski. - Nie chcę się jednak ustawiać w kontrze do Orkiestry – zastrzega. - Mam wprawdzie wątpliwości co do samego Owsiaka, ale cel WOŚP jest szlachetny – dodaje.

W styczniu br. Dwójka wprawdzie pokazywała Orkiestrę (finał odbył się tuż po zmianie władz TVP), ale zaraz potem "Wiadomości" TVP 1 przemilczały informację, że w 24. finale WOŚP zebrano rekordową kwotę 44 mln zł.

Rzecznik prasowy WOŚP Krzysztof Dobies unika odpowiedzi na pytanie, z jakimi stacjami prowadzone są rozmowy o transmisji. Poproszony o komentarz do komunikatu o wycofaniu się TVP i szukaniu innego partnera, jaki według naszych informacji jest przekazywany partnerom Orkiestry, Krzysztof Dobies stwierdza: „Podkreślam z całą stanowczością, że dziś jest zdecydowanie za wcześnie na to, by wyrokować, czy finał WOŚP będzie w jakiejś jednej konkretnej, czy może w kilku stacjach telewizyjnych i w jakim zakresie. Oczywiście nie da się wykluczyć żadnego scenariusza, ale nie ma co na obecnym etapie przygotowań do finału wróżyć z fusów”. Rzecznik Orkiestry dodaje, że nigdy jeszcze we wrześniu nie rozpoczynano rozmów związanych z produkcją telewizyjną. „Nie było więc szansy na to, by ktokolwiek nam odmówił, jeśli nie zadaliśmy pytania” - zaznacza.

Czy TVN mógłby zastąpić TVP w roli telewizyjnego partnera WOŚP? - Co roku wspieramy Orkiestrę na antenie, między innymi w „Dzień dobry TVN”, i to się na pewno nie zmieni – odpowiada Joanna Górska, szefowa działu PR Grupy TVN. - Nic nam jednak nie wiadomo o tym, żeby TVP miała się wycofać – dodaje. Z kolei rzecznik prasowy Polsatu Tomasz Matwiejczuk zaznacza, że nadawca ma własną fundację. - I to akcje Fundacji Polsat promujemy na naszej antenie – mówi Matwiejczuk. - Z WOŚP nie otrzymaliśmy zresztą żadnej propozycji – zastrzega Matwiejczuk.

Krzysztof Dobies z WOŚP zaprasza zaś na konferencję prasową 17 października br., na której – jak zapowiada - „będziemy starali się poinformować o tym, jak finał będzie wyglądał od strony telewizyjnej. Mamy więc przed sobą trochę ponad miesiąc i przez ten czas, myślę, uda się tę kwestię ustalić”.

(RUT, 15.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.