Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski w nowej kampanii T-Mobile
15 września T-Mobile startuje z kampanią reklamową promującą nową ofertę "Supernet". W kampanii udział wzięli aktorzy Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski. Potrwa ona do listopada.
Główny, 30-sekundowy spot przedstawia Maję Ostaszewską, która szuka dostępu do internetu i trafia do baru dla motocyklistów. Tam pojawia się Piotr Stramowski, który jej pomaga. Motywem muzycznym spotu jest utwór "Hit the road Jack" Raya Charlesa. Obok spotu głównego pojawią się dwa spoty 15-sekundowe.
Spoty zobaczyć będzie można w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Odrębne działania będą prowadzone w mediach społecznościowych, szczególnie na Facebooku. Będą tam cztery niezależne linie komunikacyjne skierowane do różnego typu użytkowników, dla których będą przeznaczone różne spoty wideo i inne formaty, wykorzystywane na Facebooku.
Kampania będzie prowadzona też w radiu (w tym w stacjach internetowych), na nośnikach OOH (w tym Infoscreeny) i przy pomocy materiałów BTL w punktach sprzedaży.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.
(JM, 14.09.2016)