Tylko "Logo" z jednocyfrowym spadkiem wśród miesięczników dla mężczyzn
W pierwszym półroczu br. najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dla mężczyzn był "Men's Health" (Motor-Presse Polska). Wszystkim magazynom w segmencie spadła sprzedaż, najmniej - "Logo" (Agora).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, "Men's Health" sprzedawał średnio w pierwszym półroczu 46 312 egz., co oznacza spadek względem tego okresu ub.r. o 11,09 proc.). Na drugim miejscu był "Playboy" (Marquard Media Polska) - 29 119 egz. (spadek o 18,95 proc.). Na trzeciej pozycji, z najmniejszym spadkiem sprzedaży (5,16 proc.) znalazł się miesięcznik "Logo" - 23 632 egz. Zestawienie zamyka "CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny" - 20 783 egz. (spadek o 19,57 proc.).
Miesięczniki dla mężczyzn
Create bar charts
(JM, 14.09.2016)