Edipresse i Optizen Labs realizują cyfrowe wydanie magazynu Be Active
(fot. materiały prasowe)
Optizen Labs zajmie się sprzedażą reklam w wydaniach cyfrowych miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” [Edipresse Polska] na wyłączność. Tytuł ukazuje się obecnie w wersji cyfrowej dzięki platformie Digitivo, należącej do Optizen Labs. Interaktywna wersja magazynu jest do kupienia w App Store i Google Play oraz jest dostępna w pakiecie z prenumeratą wydań drukowanych.
„Oddajemy sprzedaż oferty cyfrowych wydań miesięcznika „Be Active” w doświadczone ręce profesjonalistów. Optizen Labs są w stanie skupić się wyłącznie na ofercie cyfrowej, wydawanego przez Edipresse tytułu. Dzięki temu reklamodawca szybko otrzyma propozycję dostosowaną do swoich potrzeb.” – komentuje współpracę, Ewa Redel – Bydłowska, członek zarządu Edipresse.
„Edipresse to kolejny znaczący na rynku wydawca, który docenia nasze zaangażowanie i kompetencje w zakresie produkcji i publikacji cyfrowych wydań. Cieszymy się, że wydawcy coraz częściej dostrzegają ich rolę, jako niezbędnego elementu całego ekosystemu wydawniczego – mówi Mariusz Czykier, production director w Optizen Labs - Wydania cyfrowe są formą publikacji, która łączy cztery kluczowe dla tytułu wartości- siłę marki, łatwą i nieograniczoną dystrybucję, świadomą konsumpcję treści oraz skuteczną, interaktywną i silnie angażującą formę reklamy.”
„Be Active. Dietetyka & Fitness" to numer 1 wśród miesięczników o zdrowym stylu życia (Na podstawie: Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja: Millward Brown, wskaźnik: CCS, I-VI 2016, grupa: wszyscy 15-75, n=10 039, w porównaniu z miesięcznikami: „Women’s Health” oraz „Shape”). Magazyn został wyróżniony przez redakcję MMP tytułem DEBIUT ROKU.
Wyróżnienie zostało przyznane na łamach tegorocznego raportu Wydawców MMP.
Optizen Labs od ponad sześciu lat rozwija w Polsce rynek prasy cyfrowej, dostarczając rozwiązań oraz wspierając wydawców w procesie wdrażania publikacji, dostępnych na smartfony i tablety.
(13.09.2016)