Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pan Ząbek znów spróbował sztuczki z gwoździem - tym razem w TVN

Pan Ząbek w "Mam talent" (screen Mamtalent.tvn.pl)

Iluzjonista Marcin Połoniewicz, występujący jak Pan Ząbek, nadal promuje się na nieudanym triku w ”Pytaniu na śniadanie” w TVP 2. Bierze udział w najnowszej edycji programu ”Mam talent” w TVN. Tym razem nikogo nie zranił.

Na początku lipca br. iluzjonista Marcin Połoniewicz wystąpił w ”Pytaniu na śniadanie”. Wykonując sztuczkę z gwoździem, która opiera się na zasadzie rosyjskiej ruletki, zranił współprowadzącą program Marzenę Rogalską. W sobotę 9 września br. zobaczyli go widzowie TVN - wystąpił w odcinku castingowym talent show ”Mam talent”. ”Myślę, że nie muszę się przedstawiać. Ale dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, nazywam się Pan Ząbek. Za chwilę zaprezentuję państwu mój gwóźdź programu, czyli rosyjską ruletkę” – zaczął swój występ iluzjonista. W programie odniósł się do lipcowego incydentu w TVP. ”Film, w którym wystąpiłem, obiegł cały świat. W ciągu pierwszego dnia widział go milion osób. Jestem lekko zaskoczony. Popłynęło. Tego już się nie da zatrzymać” – opowiadał Pan Ząbek.
Kiedy Marcin Połoniewicz chciał zaprosić osobę z widowni do pomocy w wykonaniu sztuczki, jedna z jurorek Agnieszka Chylińska rzuciła: ”Nie ma tutaj żadnej Marzeny”.
Tym razem sztuczka iluzjoniście się udała i przeszedł do kolejnego etapu programu.
Marcin Połoniewicz już wcześniej występował w ”Mam talent”. W jednej z poprzednich edycji doszedł nawet do półfinału.

(KOZ, 13.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.