Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dobrosława Snarska-Pełka została CFO w Burda International Polska

Dobrosława Snarska-Pełka (fot. materiały prasowe)

Dobrosława Snarska-Pełka 5 września objęła stanowisko chief financial officera w Burda International Polska. Do końca sierpnia była CFO w grupie McCann Worldgroup.

Snarska-Pełka będzie odpowiadała za politykę finansową Burdy w Polsce, nadzorując działy księgowości, kontrolingu, administracji i IT. Wcześniej pracowała jako CFO w McCann Worldgroup (2013-2016), Optimum Distribution (2010-2013) i Rohlig Suus Logistics (2006-2010).
Poprzednim CFO w Burdzie był Tomasz Dziekan, który w sierpniu przeszedł do grupy Dentsu Aegis Network Polska.

(JM, 12.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.