Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Najsztub w programie w Zoom TV będzie zniechęcał do małżeństwa

Piotr Najsztub poprowadzi program "Miło/ść" w nowym kanale Zoom TV (fot. Piotr Król/Press)

W nowo powstającym kanale Zoom TV Piotr Najsztub poprowadzi autorski program pt. "Miło/ść".

– Program będzie się składał z trzech części – mówi "Presserwisowi" Piotr Najsztub. - W pierwszej w urzędach stanu cywilnego będę rozmawiał z parami, które za chwilę wezmą ślub. Spytam, czego spodziewają się po małżeństwie i czy są pewni swojej decyzji. Będę próbował ich od niej odwieść, uratować przed więzami – opowiada Najsztub. Drugą część programu "Miło/ść" będzie stanowił klasyczny talk-show, w którym Najsztub z zaproszoną do studia znaną kobietą porozmawia o związkach międzyludzkich. Na zakończenie gość programu odpowie na pytania z kwestionariusza. - Będzie kilka stałych pytań i kilka specjalnie dla tej pani – informuje Piotr Najsztub.
Jego program ma zadebiutować wraz z pierwszą ramówką Zoom TV szykowaną na koniec października br. Zoom TV to stacja, którą uruchamia Cable Television Networks & Partners, spółka Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE) i Kino Polska, której partnerem programowym jest Grupa Onet.pl.
Piotr Najsztub prowadzi audycję "Prawda nas zaboli" w radiu Tok FM. Do wakacji 2014 roku miał program "Najsztub słucha" w TVN Style.

(RUT, 12.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.