200 tys. uczestników w dwa tygodnie pozyskał program lojalnościowy Mój Empik
Klienci do programu Mój Empik mogą przystąpić na różne sposoby - poprzez rejestrację online, w aplikacji mobilnej oraz bezpośrednio w salonach sieci. Uczestnicy programu poza stałymi promocjami otrzymują spersonalizowane oferty tworzone na podstawie gromadzonej na indywidualnym koncie historii zakupowej.
Program Mój Empik pozyskał w dwa tygodnie 200 tys. uczestników - poinformowała firma w komunikacie prasowym. Polega on na tym, że zapamiętuje kulturalne preferencje klientów. Jeżeli ktoś często kupuje kryminały, to w pierwszej kolejności jest powiadamiany o premierach tej kategorii, może liczyć na rabat przy zakupie książek tego gatunku i zaproszenia na spotkania z autorami.
Program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie zamiast karty klient może okazać się kodem na ekranie smartfona.
Za promocję programu Empiku odpowiada agencja Business & Culture dla Empiku. W sierpniu zorganizowała ona uliczną akcję z udziałem dziennikarki Justyny Dżbik-Kluge (Radio Zet), która pytała przechodniów o kulturalne preferencje, po czym byli oni zaskakiwani ofertą Empiku dostosowywaną dla nich na miejscu wydarzenia.
(PR, 08.09.2016)