Według badania ARC Rynek i Opinia spada zainteresowanie programami lojalnościowymi
Konsumenci coraz częściej mają poczucie nieopłacalności zbierania punktów oraz związanego z tym braku widocznych korzyści z przynależności do programów lojalnościowych - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
Według badania przeprowadzonego w sierpniu br. w programach lojalnościowych uczestniczy 41 proc. Polaków. Rok temu było to 47 proc., a dwa lata temu 51 proc. Wśród najpopularniejszych programów lojalnościowych są: Tesco Clubcard, Payback i Orlen Vitay. Udział w nich deklaruje 23 proc. badanych. W porównaniu z ub.r. zyskał tylko ten ostatni (wzrost o 2 pkt procentowe).
Monitoring programów lojalnościowych przeprowadzono metodą CATI oraz CAWI na ogólnopolskiej, reprezentatywnej (ze względu na wiek, płeć, wielkość miejscowości zamieszkania, województwo, wykształcenie) próbie 1021 dorosłych Polaków.
(GK, 08.09.2016)