Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Według badania ARC Rynek i Opinia spada zainteresowanie programami lojalnościowymi

Konsumenci coraz częściej mają poczucie nieopłacalności zbierania punktów oraz związanego z tym braku widocznych korzyści z przynależności do programów lojalnościowych - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

Według badania przeprowadzonego w sierpniu br. w programach  lojalnościowych uczestniczy 41 proc. Polaków. Rok temu było to 47 proc., a dwa lata temu 51 proc. Wśród najpopularniejszych programów lojalnościowych są: Tesco Clubcard, Payback i Orlen Vitay. Udział w nich deklaruje 23 proc. badanych. W porównaniu z ub.r. zyskał tylko ten ostatni (wzrost o 2 pkt procentowe).
Monitoring programów lojalnościowych przeprowadzono metodą CATI oraz CAWI na ogólnopolskiej, reprezentatywnej (ze względu na wiek, płeć, wielkość miejscowości zamieszkania, województwo, wykształcenie) próbie 1021 dorosłych Polaków.

(GK, 08.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.