Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Wrzesień 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Wprowadza Kanał HGTV Na Polski Rynek

TVN S.A., nalężąca do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Networks Interactive, wprowadza na polski rynek najpopularniejszy amerykański kanał lifestyle’owy, HGTV – Home & Garden TV.  Obecnie dociera on do 102 milionów gospodarstw domowych w ponad 30 krajach Ameryki Północnej i Azji. Polscy widzowie, jako pierwsi w Europie, będą mogli zapoznać się z programami HGTV już na początku stycznia 2017 roku.

 

HGTV – Home & Garden TV wprowadzi polskich widzów w świat najciekawszych wnętrz, pięknych ogrodów, fascynujących historii, gruntownych remontów oraz porad znanych ekspertów. W Stanach Zjednoczonych HGTV jest obecnie najpopularniejszym płatnym kanałem telewizyjnym skierowanym do kobiet. Ponadto, w zeszłym roku w USA odnotował najlepsze wyniki oglądalności od początku swojego istnienia – 8% wzrost w porównaniu z 2014 r. Obok świetnych międzynarodowych formatów widzowie HGTV będą mogli obejrzeć nowe lokalne produkcje, których jedną z głównych prowadzących będzie znana i lubiana Dorota Szelągowska. Samodzielne urządzanie wnętrz, remonty i majsterkowanie są bardzo popularne wśród Polaków, HGTV jest odpowiedzią na tę popularność. Ta kategoria programowa stanowić będzie dużą część ramówki (w USA nazywana jest DIY ang: do-it-yourself).

„Cieszę się, że TVN poszerza swoją ofertę kanałów o najpopularniejszą stację lifestyle’ową z portfolio SNI. Widzowie znajdą tam mnóstwo użytecznych porad i inspiracji. Wszyscy chcemy, aby nasza przestrzeń była ładniejsza i bardziej funkcjonalna. HGTV to nie tylko telewizja poradnikowa – nie zabraknie w niej dobrej rozrywki”– mówi Maciej Maciejowski, Dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Nowych Mediów, TVN S.A.

Oferta kanału skierowana będzie przede wszystkim do mieszkańców dużych miast – ludzi, którzy postrzegają dom nie tylko jako bezpieczne centrum życia rodzinnego i budowania dobrych relacji z innymi, ale również źródło inspiracji, wyraz własnej indywidualności, a także miejsce pracy, zabawy oraz relaksu. Kanał będzie doskonałym wyborem dla tych, którzy uwielbiają majsterkować i własnoręcznie tworzyć domowe ozdoby. Produkcje HGTV – Home & Garden TV pojawi się na polskim rynku w wyniku  przekształcenia obecnie dostępnego kanału TVN Meteo Active.

(08.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.