Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu w internecie był mniejszy ruch niż w lipcu. Onet-RASP nadal przed WP

W badaniu PBI/Gemius za lipiec br. przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP zmalała do 117 tys. użytkowników. W poprzednim miesiącu wynosiła ona 162,6 tys. Wszyscy wydawcy w porównaniu z lipcem br. zanotowali spadek liczby użytkowników. 

Liderem polskiego internetu w sierpniu br. była Grupa Google, którą odwiedziło 23 723 mln internautów – spadek o 2,41 proc. w porównaniu z badaniem PBI/Gemius za lipiec br. Drugi był Facebook z 20 569 mln użytkowników (spadek o 4,62 proc.), trzecia Grupa Onet-RASP - 18 829 mln (spadek o 3,41 proc.), a czwarta Grupa Wirtualna Polska - 18 712 mln (spadek o 3,21 proc.). Różnica pomiędzy Onet-RASP a Grupą WP zmniejszyła się do 117 tys. użytkowników. 
Dalej w zestawieniu znalazły się: YouTube.com - 18,013 mln (spadek o 2,73 proc.), Grupa Interia.pl - 15,731 mln (spadek o 1,99 proc.), Grupa Gazeta.pl - 15,245 mln (spadek o 2,82 proc.), Grupa Allegro - 13,908 mln (spadek o 0,73 proc.), Grupa OLX - 13,64 mln (spadek o 0,03 proc.) i Grupa Polska Press - 13,240 mln (spadek o 2,49 proc.).
W rankingu domen o największym ruchu prowadzi Google.pl z 23,371 mln użytkowników. Drugi jest Facebook.com - 20,569 mln, a trzeci YouTube.com - 18,013 mln. Na kolejnych miejscach są: Google.com - 17,091 mln, Onet.pl - 16,021 mln, Allegro.pl - 13,895 mln, Wp.pl - 13,586 mln, Wikipedia.org - 12,104 mln, Olx.pl - 11,693 mln i Interia.pl - 10,557 mln.
Według badania PBI/Gemius liczba internautów w Polsce w sierpniu 2016 roku wyniosła ogółem 24,7 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,2 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 17,4 mln. Badanie wykonano na próbie ponad 114 tys. internautów w wieku od 7 do 75 lat. Wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Millward Brown z trzeciego kwartału ub.r. i badania Maluchy z ub.r.

Dzienniki regionalne
Create bar charts

(JM, 08.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.