Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu w internecie był mniejszy ruch niż w lipcu. Onet-RASP nadal przed WP

W badaniu PBI/Gemius za lipiec br. przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP zmalała do 117 tys. użytkowników. W poprzednim miesiącu wynosiła ona 162,6 tys. Wszyscy wydawcy w porównaniu z lipcem br. zanotowali spadek liczby użytkowników. 

Liderem polskiego internetu w sierpniu br. była Grupa Google, którą odwiedziło 23 723 mln internautów – spadek o 2,41 proc. w porównaniu z badaniem PBI/Gemius za lipiec br. Drugi był Facebook z 20 569 mln użytkowników (spadek o 4,62 proc.), trzecia Grupa Onet-RASP - 18 829 mln (spadek o 3,41 proc.), a czwarta Grupa Wirtualna Polska - 18 712 mln (spadek o 3,21 proc.). Różnica pomiędzy Onet-RASP a Grupą WP zmniejszyła się do 117 tys. użytkowników. 
Dalej w zestawieniu znalazły się: YouTube.com - 18,013 mln (spadek o 2,73 proc.), Grupa Interia.pl - 15,731 mln (spadek o 1,99 proc.), Grupa Gazeta.pl - 15,245 mln (spadek o 2,82 proc.), Grupa Allegro - 13,908 mln (spadek o 0,73 proc.), Grupa OLX - 13,64 mln (spadek o 0,03 proc.) i Grupa Polska Press - 13,240 mln (spadek o 2,49 proc.).
W rankingu domen o największym ruchu prowadzi Google.pl z 23,371 mln użytkowników. Drugi jest Facebook.com - 20,569 mln, a trzeci YouTube.com - 18,013 mln. Na kolejnych miejscach są: Google.com - 17,091 mln, Onet.pl - 16,021 mln, Allegro.pl - 13,895 mln, Wp.pl - 13,586 mln, Wikipedia.org - 12,104 mln, Olx.pl - 11,693 mln i Interia.pl - 10,557 mln.
Według badania PBI/Gemius liczba internautów w Polsce w sierpniu 2016 roku wyniosła ogółem 24,7 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,2 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 17,4 mln. Badanie wykonano na próbie ponad 114 tys. internautów w wieku od 7 do 75 lat. Wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Millward Brown z trzeciego kwartału ub.r. i badania Maluchy z ub.r.

Dzienniki regionalne
Create bar charts

(JM, 08.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.