Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Wicenaczelna w projekcie Grzegorza Nawackiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Wicenaczelna w projekcie Grzegorza Nawackiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena nowych "Wiadomości" wPolsce24. Na razie nie są tak agresywne  |  Widownia "Halo tu Polsat"  |  Izabela Janachowska bez programu  |  Wicenaczelna w projekcie Grzegorza Nawackiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa WP prowadzi bazę leków w ramach serwisu AbcZdrowie.pl

W ramach serwisu AbcZdrowie.pl (Grupa WP) ruszyła baza kilkudziesięciu leków (zarówno na receptę, jak i OTC) oraz suplementów diety. Przy jej budowie współpracowała firma Kamsoft.

W bazie znajdują się: opis, skład, dawkowanie, przeciwwskazania, interakcje z innymi
lekami oraz żywnością, opinie pacjentów, odpowiedzi na najczęstsze pytania, a także artykuły, infografiki i zdjęcia. Dzięki partnerstwu z serwisem Osoz.PL, który dostarcza dane o preparatach oraz wykorzystaniu funkcjonalności strony KtoMaLek.pl, pacjent ma możliwość zapoznania się z charakterystyką produktu oraz sprawdzenia dostępności preparatu w aptekach. Oboma serwisami zarządza firma Kamsoft.
Grupa WP liczy, że nowa baza zainteresuje reklamodawców. Dodanie preparatu do bazy ma ułatwić jego wyszukiwanie w internecie, a mechanizmy big data mają pomóc w kierowaniu kampanii reklamowych produktu do odpowiednich użytkowników serwisu.

(JM, 07.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.