Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Goście Kuby Wojewódzkiego w TVN nie piją już Oranżady Hellena

Goście Kuby Wojewódzkiego nie dostają już Oranżady Helleny (fot. screen ze strony Player.pl)

Colian, producent Oranżady Hellena, zrezygnował w tym sezonie z lokowania produktu w programach rozrywkowych TVN.

W ostatnich trzech sezonach Oranżada była lokowana w talk-show "Kuba Wojewódzki" i "You Can Dance – po prostu tańcz" (oba TVN), a także w programie Polsatu "Must Be the Music – Tylko muzyka", który jesienią nie pojawi się na antenie stacji.

Z tym pierwszym związana była w sposób szczególny. W maju br. rozpoczęto nawet kampanię Oranżady z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Umowę podpisano na rok -  wygaśnie ona w maju 2017 roku. Dwa lata temu po raz pierwszy w talk-show Wojewódzkiego obok zwyczajowo podawanej wody na stole znalazła się Oranżada. Z oznaczonych marką puszek popijali ją goście programu. W ub.r. firma kontynuowała współpracę, choć nie była ona tania. Umieszczenie produktu w scenie aktywnej programu "Kuba Wojewódzki" kosztuje cennikowo 95 tys. zł (cena za jedną emisję w określonym odcinku, bez rabatu). "Lokowanie produktu w znanych i cenionych programach to dla naszej marki jeden z najważniejszych kanałów dotarcia do młodzieży, która nie kojarzy oranżady z dzieciństwem tak silnie, jak rodzice czy dziadkowie” – informowała w czerwcu br. w komunikacie prasowym Magdalena Koszela, brand manager Oranżady Hellena.

Jednak w najbliższym sezonie produkt nie będzie lokowany w programach TVN. Magdalena Koszela na pytanie o powody tej decyzji odpowiada: - Marka Hellena stawia na dynamizm i różnorodność działań. W tym roku wiosną i latem zrealizowaliśmy szeroką kampanię reklamową z udziałem Kuby Wojewódzkiego, przeprowadziliśmy ogólnopolski konkurs konsumencki, jesteśmy aktywni w social mediach, a także intensyfikujemy działania w obszarze trade marketingu. Lokowania produktu i działania sponsorskie w programach telewizyjnych są jedną z aktywności, w których istnieje marka Oranżada Hellena. Na czwarty kwartał przygotowujemy szeroko zakrojone działania w obszarze sprzedażowym. Będą one ściśle związane z Bożym Narodzeniem, między innymi przygotowujemy kolejny konkurs.

We współpracy z TVN i domem mediowym Universal McCann marka Hellena opracowuje strategię na kolejny sezon telewizyjny.

Colian nie rezygnuje jednak z product placement, bo po raz pierwszy w ten sposób reklamuje wafle Grześki (w muzycznym talent-show TVP 2 - "The Voice of Poland").

(DR, 07.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.