Goście Kuby Wojewódzkiego w TVN nie piją już Oranżady Hellena
Goście Kuby Wojewódzkiego nie dostają już Oranżady Helleny (fot. screen ze strony Player.pl)
Colian, producent Oranżady Hellena, zrezygnował w tym sezonie z lokowania produktu w programach rozrywkowych TVN.
W ostatnich trzech sezonach Oranżada była lokowana w talk-show "Kuba Wojewódzki" i "You Can Dance – po prostu tańcz" (oba TVN), a także w programie Polsatu "Must Be the Music – Tylko muzyka", który jesienią nie pojawi się na antenie stacji.
Z tym pierwszym związana była w sposób szczególny. W maju br. rozpoczęto nawet kampanię Oranżady z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Umowę podpisano na rok - wygaśnie ona w maju 2017 roku. Dwa lata temu po raz pierwszy w talk-show Wojewódzkiego obok zwyczajowo podawanej wody na stole znalazła się Oranżada. Z oznaczonych marką puszek popijali ją goście programu. W ub.r. firma kontynuowała współpracę, choć nie była ona tania. Umieszczenie produktu w scenie aktywnej programu "Kuba Wojewódzki" kosztuje cennikowo 95 tys. zł (cena za jedną emisję w określonym odcinku, bez rabatu). "Lokowanie produktu w znanych i cenionych programach to dla naszej marki jeden z najważniejszych kanałów dotarcia do młodzieży, która nie kojarzy oranżady z dzieciństwem tak silnie, jak rodzice czy dziadkowie” – informowała w czerwcu br. w komunikacie prasowym Magdalena Koszela, brand manager Oranżady Hellena.
Jednak w najbliższym sezonie produkt nie będzie lokowany w programach TVN. Magdalena Koszela na pytanie o powody tej decyzji odpowiada: - Marka Hellena stawia na dynamizm i różnorodność działań. W tym roku wiosną i latem zrealizowaliśmy szeroką kampanię reklamową z udziałem Kuby Wojewódzkiego, przeprowadziliśmy ogólnopolski konkurs konsumencki, jesteśmy aktywni w social mediach, a także intensyfikujemy działania w obszarze trade marketingu. Lokowania produktu i działania sponsorskie w programach telewizyjnych są jedną z aktywności, w których istnieje marka Oranżada Hellena. Na czwarty kwartał przygotowujemy szeroko zakrojone działania w obszarze sprzedażowym. Będą one ściśle związane z Bożym Narodzeniem, między innymi przygotowujemy kolejny konkurs.
We współpracy z TVN i domem mediowym Universal McCann marka Hellena opracowuje strategię na kolejny sezon telewizyjny.
Colian nie rezygnuje jednak z product placement, bo po raz pierwszy w ten sposób reklamuje wafle Grześki (w muzycznym talent-show TVP 2 - "The Voice of Poland").
(DR, 07.09.2016)