"Gala" Burdy straciła najmniej w pierwszym półroczu 2016 roku
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najlepiej sprzedającym się dwutygodnikiem w segmencie people pozostaje "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w pierwszym półroczu 2016 roku to 188 161 egz. (spadek o 19,28 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2015).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najlepiej sprzedającym się dwutygodnikiem w segmencie people pozostaje "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w pierwszym półroczu 2016 roku to 188 161 egz. (spadek o 19,28 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2015).
"Party. Życie Gwiazd" wyprzedza pod względem sprzedaży dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer), którego średnia za sześć miesięcy br. to 157 142 egz. (spadek o 21,75 proc.). Trzecia jest "Viva!" (Edipresse Polska) – 97 170 egz. (spadek o 19,36 proc.).
Najmniejszy spadek sprzedaży zanotowała w br. "Gala" (Burda Publishing Polska) - o 6,99 proc., do 85 054 egz. Na wynik ten wpływ miały m.in. promocje cenowe - w maju i czerwcu br. sprzedawano wydania po 99 groszy.
Średnia sprzedaż "Flesz. Gwiazdy & Styl" (Edipresse Polska) to 77 342 egz. (spadek o 26,34 proc.).
Dwutygodniki people
Create bar charts
(JM, 07.09.2016)