Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski proponuje fundusz  |  Koalicja rządowa zmienia szefa RMN  |  Agencja Heart & Brain  |  Ruszył proces przeciwko TVN  |  Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gala" Burdy straciła najmniej w pierwszym półroczu 2016 roku

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najlepiej sprzedającym się dwutygodnikiem w segmencie people pozostaje "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w pierwszym półroczu 2016 roku to 188 161 egz. (spadek o 19,28 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2015).

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najlepiej sprzedającym się dwutygodnikiem w segmencie people pozostaje "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w pierwszym półroczu 2016 roku to 188 161 egz. (spadek o 19,28 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2015).

"Party. Życie Gwiazd" wyprzedza pod względem sprzedaży dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer), którego średnia za sześć miesięcy br. to 157 142 egz. (spadek o 21,75 proc.). Trzecia jest "Viva!" (Edipresse Polska) – 97 170 egz. (spadek o 19,36 proc.).
Najmniejszy spadek sprzedaży zanotowała w br. "Gala" (Burda Publishing Polska) - o 6,99 proc., do 85 054 egz. Na wynik ten wpływ miały m.in. promocje cenowe - w maju i czerwcu br. sprzedawano wydania po 99 groszy.
Średnia sprzedaż "Flesz. Gwiazdy & Styl" (Edipresse Polska) to 77 342 egz. (spadek o 26,34 proc.).

Dwutygodniki people
Create bar charts

(JM, 07.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.